En gammal text jag skrev..

its funny do, when i think about how much i used to love you...

Don't really know what to do or say i still get nervous when am around u.. förlåt för min keffa Engelska men ja pallar inte.. pallar inte bry mig.. Haha har en "svag stund" just nu.
Jag kriga så mycke.. Jag vet ens inte vad jag vill komma fram till men jag kanske bara vill få ut något? U r the only one.. u made me suffer u made me cry, u made me feel pain, u made me feel hate and love at the same time.. Hah en dag, när du kom in i mitt liv så va du min lycka.. Du blev de viktigaste i mitt liv.. En annan dag fucka du hela mitt liv med ett ord.. Ett ord du ångra sen.. haha ironiskt eller hur? Du knulla mitt liv upp och ner och jag fick kriga med det som hände ensam.. Och nu kommer du från ingenstans och vill lossas som om ingenting har hänt.. haha vilken skojare du e.. bara sådär.
Its funny do, when i think about how much i used to love you
And i say its funny because it is..Cause now i dont feel a shit about you..
/chavez


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0