It's better to be hated for who you are, than loved for what you're not.

Shit happens thing goes wrong, ppl change but life goes on.. De har gått en tid nu.. Och så jävla mycke har ändrats som fan haha.. har lärt känna nytt folk.. Har tappat kontakten med flera såkallade vänner.. Vart vill jag komma till? haha bra fråga men idag 02/05/10 så har mycke ändrats på Ca 2 månader.. Behövde mer ändrig så nu har jag en ny blogg haha like it or not, i don't give a fuck men aja skit ändras.. Allt har typ ändrats men ändå inget.. Jag hatar när folk snackar så mycke bullshit o säger vi för alltid HAHA.. vilket skämt. "Jag dödar för dig" du va ens inte där när jag hade knas, du gömmde dig Du sprang iväg.. HAHA aja men de jag hatar mest är när folk säger "Jag älskar dig och kommer ALLTID att finnas här för dig" när jag mådde som sämst så tog jag mig upp ensam.. aja de jag vill kma till är stop with the bullshit and face reality. PZ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0