Ny blogg...

Live for tomorrow and smile for today.


Hejsan!
Min gamla blogg är Ccchupalow.blogg.se men fick lite blogg torka... så bloggade inte på ett tag men nu har jag en ny med en ny header.. haha behöver lite ändring mycke i mitt liv har ändrats nu but im back on track mafakas! haha... nej men aah.. Vi får se hure går.




Namn: Suaad Nicolle
Födelse år: 93
Bor: sthlm
Familj: Mamma syster & mammas man..
Gillar: Festa chilla :)
Favorit plats att äta på: indien garden
Gillar; unknow

Känsla just nu: kissnödig..HAHA
Varför: för mycke pepsi..
Favorit mat:
Peruansk.. mm haha mafaka
Vad har du på dig nu: leggings svart tunika/top adidas
Vad för smink har du på dig nu: ingen alls. 
Vad för smink brukar du ha: mascara eye liner ögonbrynspenna :)
Har du druckit: Ja
Är du stolt: not a big deal
Ska du fortsätta dricka: De int så att ja dricker?..
Har du rökt: ah
Har du rökt vattenpipa: Ja
Har du snusat: Aldrig
Är någon kär i dig just nu: undrar jag också.. hah
Vem: -
Har du sovit hos någon du inte ville sova hos i veckan: nej
Vem/Vilka: -
Är du olyckligt kär just nu: -
Håller du vad du lovat: Oftast
Har du dåligt självförtroende: Nej
Har du mått dåligt och haft självmordstankar någongång: -
Har du lust att äta jordgubbar just nu: JA !
Saknar du någon just nu: Bror.. rest in peace!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0